A marketing évtizedek óta mestere a vágykeltésnek, de vajon elérkezett-e az idő, hogy inkább a fenntartható jövő építésére összpontosítson, ne pedig újabb fogyasztási igényeket gerjesszen?



A vállalatok és a kommunikációs szakma meghatározó alakítói annak, hogy maradandó értékek szülessenek, ne pedig rövid távú trendek uralják a piacot.

A beszélgetésben azt járjuk körül, hogyan lehet hitelesen és tartósan alakítani a piacot, elkerülve a zöldre festés és a mesterséges igények létrehozásának csapdáit.

Helyszín: 1113 Budapest, Tas vezér utca 3–7., MCC Scruton

Időpont: 2025 október 8. 17:30 – 19:00

Résztvevők:

  • Dr. Szigeti Cecília - Tudományos dékánhelyettes, Budapesti Metropolitan Egyetem Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar
  • Bódis Gergely - Ügyvezető, kommunikációs szakember, fenntarthatósági szakértő 
  • Bozsik Balázs - Kiemelt ESG és fenntarthatósági tanácsadó, MVM
  • Chikán-Kovács Eszter - kommunikációs menedzser, BCSDH
  • Szebenyi Péter - Környezetvédelmi influenszer - KPI

Moderálja: Besenyei Mónika, igazgató, MCC Klímapolitikai Intézet

A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.

Regisztráció!

Minden érdeklődőt szeretettel várunk!