A marketing évtizedek óta mestere a vágykeltésnek, de vajon elérkezett-e az idő, hogy inkább a fenntartható jövő építésére összpontosítson, ne pedig újabb fogyasztási igényeket gerjesszen?
A vállalatok és a kommunikációs szakma meghatározó alakítói annak, hogy maradandó értékek szülessenek, ne pedig rövid távú trendek uralják a piacot.
A beszélgetésben azt járjuk körül, hogyan lehet hitelesen és tartósan alakítani a piacot, elkerülve a zöldre festés és a mesterséges igények létrehozásának csapdáit.
Helyszín: 1113 Budapest, Tas vezér utca 3–7., MCC Scruton
Időpont: 2025 október 8. 17:30 – 19:00
Résztvevők:
- Dr. Szigeti Cecília - Tudományos dékánhelyettes, Budapesti Metropolitan Egyetem Üzleti, Kommunikációs és Turisztikai Kar
- Bódis Gergely - Ügyvezető, kommunikációs szakember, fenntarthatósági szakértő
- Bozsik Balázs - Kiemelt ESG és fenntarthatósági tanácsadó, MVM
- Chikán-Kovács Eszter - kommunikációs menedzser, BCSDH
- Szebenyi Péter - Környezetvédelmi influenszer - KPI
Moderálja: Besenyei Mónika, igazgató, MCC Klímapolitikai Intézet
A részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött.
Minden érdeklődőt szeretettel várunk!